Saturday, November 8, 2008

Penganggur Terhormat....

Beginning last 3 days...i'm officially unemployed...huhu...kdg2..boring gak...memikirkan yg xde bende nk wat...kdg2 tu..lega yg teramat...yelah, bebas dr cengkaman 'penjajah'...kdg2 tu sedey gak..memikirkan yg ape yg aku perjuangkan n korbankan selama 2 tahun lebih ni...mmg sia2 jer... mujurlah ade hubby n family serta kwn2 yg memahami...luv u ols...huhuhu..sob sob...

ari ni bz sket...ade doa selamat utk yak yg akan menunaikan haji 10hb nih...bkn wat kat umah ktorg pn, buat kat umah usu kat sblh...tp melimpah ke umah ktorg...xmuat nye psl...hehe...skali skale...terase gak best nye kawen ngan org yg berbeza adatnye ngan kite...yelaa..baghu aku tau yg kalu doa selamat kat sini...xpyh nk bg mkn nasik...besenye kan kt bg mkn nasik minyak ke..nasik bese ke...sini x, dorg bg kueh mueh (kek, agar2, biskut n pulut berinti) ngan minum air je...sng kan? x mcm kat tmpt kt..leceh wooo....

Mcm doa selamat Dina ari tu pn same...mkn kueh mueh jer...xde pn nasik2 nih...utk kwn2 semenanjung..insyaAllah majlis cukur jambul n akikah Dina akan diadakan awal tahun depan...amik berkat taun baru...permulaan baru.,..aku pn berharap agar aku dpt kerja yg lebih elok...aku n hubby n Dina dpt duduk bersama2...jd family yg btol2 famili...

Aku rase terkilan sgt...sbb hal pekerjaan aku nih...mmg effect giler2 pd famili aku...byk yg lompang sana...lompang sini...even sambut anniversary kawen pn aku ngan hubby xley sambut bersama lg...tulaa...diharapkan taun baru ni membawa harapan yg sgt besar utk kami anak beranak...InsyaAllah.

0 comments: