Sunday, April 19, 2009

Entry Yg xtaU nk Bubuh tajuk ape....huhu

Aku saje je nk update blog ni..memandangkan dh lame aku x update...rase teringin nk update...tp mcm xde isi jer...ntah hape aku nk bubuh dlm entri ni...kalu psl dina...pjg cite aaa..aku maleh nk taip...kalu psl keje...maleh gak...byk sgt...maleh den nk taip..wat buang maso den jo...psl mende? aku pn dok tau nok bubuh mende....tgk...bahase Trg aku dh semakin pekat...almaklumlaa...dh bermastautin kat ganu nih...tp aku xlupe lg bahase standard ngan bahase swak...

ape yg aku merapu nih...ari ni beli Bijirin Beras & Sayur Sayuran....utk Dina...nk try dulu...tgk die mkn ke x...sblm ni nk yg ikan bilis tu...tp den salah tgk laa...bkn beras & ikan bilis...sebaliknye gandum & ikan bilis...bley ke baby mkn gandum...aku penah terdengar aaa..kalu baby mkn gandum...nanti die sng nk kembung perut....ye ke??

hehehe...tgk..aku xtau dh nk taip mende...sambung lain kali aaaa

0 comments: