Tuesday, February 24, 2009

New Life..New Environment

Semalam dh lapor diri kat SWS...syarikat keje baghu den..iaitu nama pjgnye...korg carik la sendri...agak OK laaa...knal ramai dh org kat sini...kebanyakan nye yg terlibat mase TeG dulu...kalu jupe je...musti kuar perkataan ni "balik2 muke ko..." x pun.. "ko lagi?" x pun.."ape ko buat kat sini"...hak hak...ibarat kate...mmg familiar la ngan sesetengah org tu...

aku ditakdirkan manage PBT Kelantan laa..memule dorg kate PBT Terengganu..dlm ati..mmg lega dh..dh mmg dulu aku berurusan ngan PBT Terengganu...mmg knal2 dh...kire sng la keje aku kekg..deal ngan org yg aku knal...tup tup...dpt PBT Kelantan la plak...aiii..sian la Irdina pasni..slalu la ibu nye ni outstation ke Kelantan kekg...huhu

Erm..dakpe lah...at least ok lah jugak...aku bersyukur kpd Allah sbb dlm krisis kegawatan ekonomi yg ramai org kene buang keje nih...aku dpt keje...Alhamdulillah...rezeki Irdina la tuh...

Suasana keje sini agak pelik sket la..x la mcm dipraktikkan mase TeG dulu...tp dakpe...akan ku tempoh apa jua rintangan dan dugaan yg mendatang...bior sesat skrg..jgn sesat kendian...pastu x abis2 sesat...sape yg susah kekg...aku gak..sbb aku sesat...

so, to all my my new colleagues...i'm sorry if i'm doing my new job all wrong...and i'm sorry if i agak lembap dlm belajar how the procedures go on...but, i'll try my best...insyaAllah

0 comments: