Thursday, July 22, 2010

Demam Korea Kembali

Haha.. sepanjang 2 mgu nih.. aku duk melayan cite korea jer... bermula ngan

Cite psl Yoo Rin n Gong Chan.. best².. actually dh tgk dh.. dulu² mase lom kawen lg.. tp tgk kali ni.. rase sedih ke.. hepi ke.. lucu ke.. mmg x ilang laa.. mmg best giloss.. layan smpi ke malam... nangis mlm².. smpi x cukup tdo n mate bengkak.. haha.. dakpelah.. yg penting best... 5/5 thumbs up!

Seterusnye... Cinderella's Sister... cite psl 2 adik beradik tiri.. tp lain dr cite cinderella yg sbnr.. best tu mmg best.. tp aku xsanggup laa.. jalan cite die lmbt sgt...alih².. smpi episode 12.. xley nk donlod dh.. sbb ade broken link.. aku beralih ke episode 18.. tp kat episode 18 tu.. aku x tgk² lg.. haha.. smpi la skrg.. xtau ape kesudahan die... tp dakpe.. kat astro KBS ade... tgk sane jelah... haha

Oh! My Lady. Cite psl laki umo 20-an ngan ahjumma aka makcik umo 35.. best gak.. bley la kalu nk layan... hasil dr layan cite ni.. aku ade kegilaan baru... iaitu... 


Comey x bdak ni? namenye Ye Eun... dlm cite tu laa.. comey nye laa.. pipi kembung.. rambut bulat... hehe... aku ade idea giler dh.. aku nk wat Dina camni... haha.. pakai baju stail korea.. rambut stail gini.. n aku nk wat dina nye pipi kembung camnih! hahhaa.. comey²...

Ok.. sbb cite ni jugak.. kegilaan aku kepada grup Super Junior semakin bertambah.. terutama skali kat SiWon tu... hensem laa.. pandai menari lak tuh... haha.. lagu² hits dorg aku dh dgr ni.. pastu.. jd best lak.. biarla xpaham pon.. janji best!

Ok! Skrg ni tgh layan Boys Over Flower.. cite die same cam Meteor Garden yg dulu.. ade F4.. haha.. lame dh xtgk meteor garden.. ape kate tgk boys over flower ni.. versi Korean lak.. best gak.. ade gak la kes tergelak n nangis sorg²... skrg ni baru layan smpi episode 10... donload pn baru smpi episode 15.. hahaha.. kene truskan nih... Gu Jun Pyo best!! aku manyak suke! berangan sorg² dh... hahaha



    

0 comments: