Thursday, April 22, 2010

Gift From missallysya

Aku pn xtau/xigt sejak bile die ni jd friend dlm ym aku.. so.. bile aku terpandang je ayat

34 Missallysya Exclusive Birthday Giveaways Up for Grabs!!

aku pn ape lg... trus nk grab laa.. sng je nk wat..last2 name aku tersenarai... pastu dpt la giftnye pada 20/4/2010 ari tu... aku x pakai lg maxi tube dress tu.. kene cari cardigan yg sepadan lu.. baghu leh pakai... hahaha.. tp ni diambil dr tuan punye blog laa... ni la example mende yg aku dpt as gift

   Ni blog tuan punye gift : http://missallysya.blogspot.com/

Macam² ada kat blog ni.. dress laa.. cantik²... please visit if u want to know more.. untung² kalu ade yg berkenan.. leh grab yg mn²...

p/s: nanti dh jupe cardigan ke.. ape ke yg sepadan.. akan ku post kat sini... maklumlaa.. kt mesti seswaikan fesyen nih ngan fesyen bertudung... haha.. kene carik tudung yg sepadan gak ni... haha

0 comments: