Sunday, December 7, 2008

Selamat Hari Raya AidilAdha

Assalamualaikum....
Memule skali nk ucapkan Alhamdulillah sbb dgn rahmatNya, aku still bernafas n boleh menyambut Hari Raya Haji kali ni...walaupun berhadapan dgn situasi yg agak janggal n berbeza...namun aku bersyukur...at least aku lebih beruntung dari mereka2 yg tidak dpt berhari raye.

Hari Raya Haji aka Hari Raya Korban ni...mmg benar2 menuntut pengorbanan kami sekeluarga. Aku n Irdina di Trg...manakala hubby lak beraye sorg2 kat Kch...Pilu pn ade...sedey pn ade...hati terdetik..bila lah agaknya kami akan terlepas dr dugaan ini...bila lah agaknya keluarga kami dapat bersatu dan sama2 berasa detik susah sng...tangis tawa...

Aku sedar yg aku byk menyusahkan keluarga...hubby n Irdina especially...if not becoz masalah aku dgn pekerjaan aku selama ini...confirm kami sekeluarga telah bersatu dan hidup aman damai...tp aku redha dgn ketentuan Allah ni...Besar harapan aku agar biarlah masalah ini berlalu..dan sinar2 bahagia dan bersama menjengah hidup kami sekeluarga...huhu

Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua..Maap andai ada terlanjur kata, terkasar bahasa, tersilap langkah dan sebagainya...Yg baik itu dtgnya dari Allah dan yg buruk adalah dr aku sendri..huhu...

0 comments: