Wednesday, July 23, 2008

Wachaaaaa....

Hehe...wassup eberibodi...wah..setelah sekian lame hamba bz..akhirnye...lps jugak dr kes kesibukan yang maha dahsyat ini...huhuh...bygkan laa...siang sibuk ngan miting sane...miting sini...mlm lak sibuk ngan membuat dokumen...hujung mgu lak sibuk ngan aktiviti family...penat wooo...akhirnye...dptla aku menumpukan perhatian kpd rumahtangga n hubby...sian hubby...(seb baik dpt hubby yg rajin menolong, paham memahami, hensem dan sedia bertolak ansur...ni yg aku makin syg kat hubby aku nih)

Cume problem skrg ni...gaji x dpt2 lg...sian la aku kat sini...dh la mak bapak jauh...huhuhu...tp dakpe laa...org kate...kalu x penah duk jauh ngan mak bapak...mmg xkn merasa susah..so, aku dh mengerti dh...apa kesusahan yg hubby aku lalui sblm ni...sblm ni aku main pandang sblh mata jer...bile dh merasa sendri..aku lak yg emo ngan psiko...maklumla...sblm ni xpenah rase susah...mak ngan abah duk manjekan aku jer...ape aku nk sume dpt...so, mmg insaf la sket...sket keR? eh tak...byk laa....

Bile la nk dpt gaji ni,...nk start beli brg baby lg...nk bajet utk beranak nanti..nak beli tket flight utk balik ganu mase pantang nanti...mcm2 bende lg...nk plan...awal bln ogos ni...nk renew roadtax ngan insurans...terus terang aku ckp...kali ni aku nk gune insurans murah jelah...pastu InsyaAllah akan ku jage elok2 gentu aku tu..bwk dengan penuh berhati2 di jalan raya dan sentiasa menservis serta mencuci gentu kesayangan aku tu...sian gentu aku tu...dh 2 bulan x mandi...duk mandi ngan air hujan jer (by the way...sini musim ujan kot....asik ujan je). Tgk...aku melalut lg...ni lah jadinye bile skali skale memblogkan diri...xde point...main redah aje...

huhuhu....huhuhu....aku tgh menunggu ni...bile gaji nk masuk...bos kate ari ni...ni dh kol 3.35,,,xde pon...sedih balik la camni...rase cam nk mogok kerja jer...huhuhu...k lah...tgh sedih ni...malas la nk memblog.. huhuhu

1 comments:

pinky angel said...

mek hai.. yunx ni.
makin chomel mek hai ni. so.. dh 7 months?? congrats.. slalu2 update blog ok? senyum sokmo..