Sunday, April 6, 2008

Dilemma

Bile la leh pndh kuching ni??? Sape leh jwb?? Antara sbb aku nk tau.....
  1. Kete dh di hantar ke Kuching....aku kat sini...Patah Sayap n Kaki...Payah nk g keje...nk g mane2...
  2. Kene tau awal la bile aku leh g sane...dh la tket Air Asia tu...kalu nk beli...awalnye la murah...kalu main beli last minute...leh cecah RM500...dh la beli tket sendri...x harap pn sykt nk sponsor...huhuhu....tolonglaa....
  3. Husband aku dh berulang kali tanye dh...tetiap ari tanye...smpai aku pn xtau nk ckp ape dh...
  4. Aku duk cni...bende yg aku wat kat opis ni...aku leh wat kat opis Kch...xbyk beza pn...ape yg susah sgt..aku leh wat remote ape...bukannye opis Kch tu xde internet...
  5. Aku nk dftar Klinik Kerajaan kat area Kuching on 21 April...dh la rekod klinik aku tu dh dihantar ke Klinik Kuching.,..x ke naya kalu 21 April tu..aku still g Klinik Kesihatan Bukit Tunggal tu...
  6. Alasan utama, tgu aku habiskan training (kononnye : pdhal..xde aku pn xpe)..pastu UPMN tu pulak duk bz jer..xde mase nk wat training laa..ape laa...(Hello!!! Projek ni dh makan 2 tahun! Xpuas2 ker??? ) Cpatla abiskan...
Nway..pada sape2 yg berkenaan...tlg la paham dilema aku ni...smpi bile aku nk duk kat ganu...boring dh ni...aku duk sini pn..pikiran aku kat Kch...huhuhu...kesiannye sayerrr

3 comments:

eastdust said...

ooo..tedahhh..hahahahaa...manas tahap ultraman ehh..ngerepakk..x censored2 gik word yaa..hahahahaa..
well..bukan ape dier org dok bagi remote2 tuh..keje ko mmg bleh remote..tp ko tu nanti die orang takleh remote..hahahaha...cth dah ade dah aharkkkzzz.. (o_O)/
anywayz..gudluck 4 ur mission to transfering ke kuching.. :)don 4get bring the HDD n RAM hahahaaa..

eastdust said...

arhhhgg..lupak..leh pesan kopok leko sik :D hehehehe..
lamak dah xmakang kopok ganu :)
klak baya..pdh lok sblum bli klak..wokehh..

Tun Mamat said...

berkarat dan berlumut la kat tganu.. kalo lumut dan karat tu leh jual.. Mr.M pun nak jual gak.. ahahaha.. korang tolong produce karat dgn lumut la.. suh besarkan banglo lg..